onsdag, februari 18

Jag blev utmanad av Gisan. Utmaningen går ut på att jag ska skriva 8 punkter av fakta/vanor om mig själv, och sedan utmana 8 andra bloggare.

- Jag är perfektionist
- Lyssnar på allt från metal till jazz
- Äter all mat, förutom kalvsylta
- Jag har alltid på mig sockar i olika färger
- Min favoritbok är Vingklippt Ängel
- Kan inte sjunga, men gör det ändå konstant
- Min favoritmat är sallad, av alla dess slag
- Jag har aldrig varit utomlands

Jag tänker inte utmana 8 andra bloggare, regler är till för att brytas. Men känner du dig manad, go for it :)

3 kommentarer:

Gisan sa...

Så lustigt med maten. Jag brukar alltid säga att jag äter allt utom kalvsylta och isterband. Kramar...

mossfolk sa...

Här är en till som inte kan sjunga men ändå gör det jämt ;)

Gisan sa...

Fredagskramar och en önskan om en riktigt bra helg!!!