fredag, september 21

always and forever

Fredag.

Jag var trötttröttaretröttast när jag vaknade imorse, kan jag lova! Men jag tog mig upp! (Yes, jag är typ stolt).
Tog bussen till skolan, lika härligt att stå ute och frysa klockan sju varje morgon! Anyways..

Efter skolan gick jag ner till stan för att fika med Magdalena. Råmysigt, faktiskt. Skönt att
bara prata, prata, prata och prata. Otroligt längesen. Vi satt på Waynes i ungefär 90 minuter, hehe.

I helgen.. då.. ska jag isoloera mig från omvärlden, i think. Stänga av mobilen, inte sitta vid datorn och inte sitta framför tv:n. Hahah, dagens samhälls lektion gjorde nog intryck på mig!

OH! jag vet inte varför jag gjorde det, men nyss, höll jag för näsan och försökte andas ändå, och då blåste det luft igenom min uttagna piercing - vilket betyder att; DEN HAR INTE LÄKT IGEN! typ lycka

Inga kommentarer: