måndag, oktober 1

ahmen du

Måndag
(för visst är det måndag idag?)

Jag tycker måndagar är jättedryga. Hatar att kliva upp på morgonen, och att sminka sig känns som att gå jorden runt och tillbaka, men ånej, jag tänker och kan inte gå osminkad till skolan!
Så jag får härda.

Den här dagen var, för att vara en måndag, ganska bra. Gick till skolan, hade lektioner, sedan gick jag ner till stan för att fika med E på café station. Det blev en kaffe latte, och en chokladboll. Satt baaaara fint. Upptäckte sedan att Victoria praoade på station, och inte BJÖD på rabatt (dålig stil, bruden). Men, det dög ändå.
Efter fikat blev det en liten rundtur på stan, för att fortsätta prata med E om allt och inget. Såg O, och det gjorde som vanligt min dag. Pirr. Det är nice.

Jag hatar mitt hår. Eller nej, det gör jag inte. Får ba aldrig till det tillräckligt bra.

Inga kommentarer: