lördag, december 29

and i'm going insane.

Just tell me what you've got to say to me,
I've been waiting for so long to hear the truth,
It comes as no surprise at all you see,
So cut the crap and tell me that we're through.
When I saw my best friend yesterday,
She said she never liked you from the start,
Well me, I wish that I could claim the same,
But you always knew you held my heart.
And you're such a charming handsome man,
Now I think I finally understand,
Is it in your genes?, I don't know,
But I'll soon find out, that's for sure,
Why did you play me this way?.

Well I guess what they say is true,
I could never spend my life with a man like you,



Jag orkar inte skriva någonting, jag orkar inte anstränga mig.
Allt jag vill just nu är att min bror ska komma hem.

1 kommentar:

Eleonora sa...

Söta Carolina, Du har samma förmåga att skriva som din mamma. Jag har läst igenom nästan hela din blogg och jag förstår att du har djupa funderingar och ibland lever under press och osäkerhet. Tänk vilken tur att du har en så go och rar mamma att prata med. Det är inte alla förunnat! Man tror att man aldrig glömmer, men tro mig, man gör det. Kanske inte helt men allting förbleknar med åren och så kommer det att bli också för dig. Men du har blivit en erfarenhet rikare.

Tänker ofta på dig och din mamma. Ni är så fina kvinnor. Jag vill önska er allt gott som går att få inför år 2008. Lycka till min söta vän och stor varm kram till dig!!