onsdag, juni 18

22 divided by 7

Igår skrattade jag. Igår skrattade jag nästan så mycket så att jag kissade på mig.

Det har varit två intensiva dagar. O sov över från igår, till idag. Vi pratade och skrattade tills klockan var ungefär fyra, då vi båda två somnade av utmattning. Idag tillbringade vi hela förmiddagen tillsammans genom att prata, och skratta. Han är så fin, så fin, så fin. Hans lukt har fastnat i mina väggar, och genomborrar mig varje gång jag kliver innanför dörren. Den där lukten som ger mig den trygghetskänslan, som jag så länge längtat efter.

Det är nya tider nu. Även fast tankar om den gamla tiden tar upp mitt huvud, så ska jag inte försöka tänka bakåt mer. Nu är det jag och framtiden.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Kära Du, jag hoppas det går bättre den här gången. Att det som hänt kan passera, att du får se den andra sidan av det. Den glada och lyckliga.

Kramar J

Laila sa...

Man får tänka bakåt också. Men inte fastna där.

Det är såna här dagar som är balsam för själen som gör att du orkar ta små steg framåt.
Kämpa på, gumman!

Anonym sa...

hej där!

Har du gjort om lite på din blogg ?

Det andas lite försiktigt opimism här i dag så glad frö din skull..hoppas att solen lyser på dig....du är så stark och duktig gumman...och vad roligt med O..kram