fredag, juni 19

Det är snart en månad sedan jag skrev någonting här. Den här gången handlar det inte om att jag tappat mitt skrivande, jag har bara ingenting att skriva OM.

Ska hur som helst försöka sammanfatta det som hänt på senaste tiden..

- Jag har gått ut ettan, för andra året i rad, denna gång med toppbetyg. Kanske inte topp topp, men topp.

- Jag fick inget sommarjobb, så jag ska vara ledig hela sommaren och bara.. andas.

Det har egentligen inte hänt så mycket. Jag tar en dag i taget, och lever livet fullt ut. Så mycket jag kan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

De ä helt rätt gumman att leva livet fullt ut å ta en dag i taget då hinner inte livet ifrån dig utan du hinner njuta medans du kan fast att de kan både va tungt å jobbigt men om man inte ha för bråttom så få man en helt annan ork till att klara av de som ä jobbigt å sen så går de aldrig att springa ifrån de jobbiga för de hinner förr el senare ikapp en de enda som händer om man har för bråttom ä att man missar allt som ä kul å sånt som man mår bra av. De ha jag själv provat å bittert fått ångra så jag säger ba de att du ä inne på helt rätt spår. Ta en dag itaget å njut av allt som ä posivivt så orkar du de jobbiga me :) Du ä inte bara en vacker å snäll tjej, du ä himla klok oxå:)
PåK

Gisan sa...

Ta och andas ordentligt du. Kramar...

Eleonora sa...

Klart att du har något att skriva OM. Du tror bara att det inte skulle intressera andra att läsa. MEN du ska skriva för dig själv och inte för andra.

Nu är det ju så, att du är duktig i att skriva (och bra språkligt) så nog tycker jag det vore synd om du släppte skrivandet. Bloggen är nog inte rätt forum för dig. Ska du inte ta och pröva ex. novellform till att börja med. Tag sedan tag i ditt eget liv och skriv tankar, känslor, dofter, smaker, händelser, önskningar blablabla......
Stora varma kramen från mig.