fredag, oktober 26

diamanttårar

jag vet att jag inte skrivit på rålänge, men jag har varit så nådigt less på allt. men nu, har jag gått inför ett nytt liv! vara nyttig, börja träna, sluta intala mig själv att jag är tjockochful (för jag är faktiskt råsnygg!), börja leva livet och sluta ta livet så hårt, men som sagt, vi får se hur det går. en dag i taget.

så, vad har hänt i mitt liv på senaste tiden? weeeell, inte mycket. dagarna går framåt, och just nu är det "carpe diem" som gäller rätt mycket, både här hemma och i skolan. och på fritiden.
pappa blir inte direkt bättre, och det gör ont att se. om inte mammas släkt skulle funnits där hade jag nog inte klarat mig, dom är great! och min bror ... honom finner jag inte ord för hur underbar och stöttande han varit! anyhow. skolan fungerar. har lov nu hela veckan, och det känns så otroligt skönt! v och j kommer upp, dom två gosmumsen! dom blir bara en dag, men det är bättre än ingenting! (vilket påminner mig om att jag måste städa. ska nog göra det efter jag skrivit klart. om jag orkar. jo, men det gör jag nog.) P och jag är knappt vänner längre, och jag måste erkänna att det gör så fruktansvärt ont i mig. Men det som inte dödar, blir man ju starkare av. (Men det är ju verkligen lika kul varje gång man blir sviken av en vän. Eller? Nej, precis).

Fast. Nej. Nu ska jag nog bli lite hurtig, och städa rummet, för det är stökigare än någonsin vill jag lova! Puss.

1 kommentar:

SkvallerRosen sa...

P är det den p vi båda känner???? you konw..