söndag, november 11

come and get me

Jag tycker egentligen inte om söndagar. Dom går så sakta. Men det finns värre dagar. Så som torsdagar. Hur som helst, jag vet att det har gått ett tag sen jag skrev senast, men mitt liv har verkligen varit alldeles kaotiskt, och det har inte funnits tid till att skriva. Pappa har blivit sämre, och det gör otroligt ont. Men dom senaste två dagarna har varit bra. Som vanligt. Som förut.

Har bestämt mig för att jag ska börja sitta mindre vid datorn, och ta tag i mitt liv! Börja motionera, huhu, wish me luck.

Imorgon är det måndag, och en ny vecka! 5 veckor kvar till jullovet och jag har aldrig behövt ett lov så mycket som nu.
På tisdag ska jag vara med P. Längesen nu. Blir allt längre mellan gångerna, och det gör ont.

Nej, nu ska jag platta håret, sedan sätta mig och läsa "The Lord Of Flies". Puss.

1 kommentar:

Devil in the sky sa...

Lord of the Flies är en grymt bra bok, om än lite småjobbig ;-)