fredag, november 23

stranded love

Jag måste erkänna att jag är otroligt dålig på att skriva, nuförtiden. Men det är så mycket som händer hela tiden och hittar aldrig tid till att skriva, dessutom har jag haft ett litet "datauppehåll" i två dagar för att få känna mig lite extra duktig.

Igår var jag och hälsade på O på sjukhuset, den stackarn hade opererat halsmandlarna. Sedan när jag väl kom hem, tog jag det bara lugnt och gick till sängs rätt snabbt! Riktigt skönt!

Denna dag har varit helt okej. Det har snöat hela natten, så imorse när jag klev upp var det alldeles vitt ute. Tog bussen till skolan, och denna dag har gått oerhört fort, måste jag medge! Efter skolan promenerade jag till stan för att träffa M och fika. Det är hemskt vad dyrt en kopp thé är. 22 kronor!

I morgon ska jag nog mest bara ta det lugnt. Antar att jag och storebror ska gå upp till mormor och morfar, som vanligt, på morgonen. Sen tar jag dagen som den kommer!

Ce qui est fait est fait

Inga kommentarer: