onsdag, november 28

yeah.


Allting jag gör kan inte vara rätt, jag kan inte vara perfekt. Ingen kan begära att jag ska vara det! Jag gör saker som jag ångrar, men försöker ordna till det, hur lång tid det än kan ta.
Jag gör mitt bästa här i livet, precis som alla andra. Efter allt som har hänt, så är jag ändå nöjd, jag är nöjd över de saker jag gjort. Jag ångrar ingenting. Vissa nätter ville tårarna aldrig sluta, andra låg jag uppe och tänkte tills hjärnan värkte. Det fanns dagar då jag ljög och pratade skit om alla mina närmaste. Det fanns en tid då jag hatade mitt liv. Men varför? Jag valde själv att se allting från den negativa sidan istället för den positiva. Med alla misstag jag någonsin gjort, säger jag förlåt, men ändå tack, för genom dom misstagen så har jag blivit en bättre person. Ingen kan vara perfekt, men alla kan bli bättre. Jag skulle inte vara den personen jag var idag om jag inte gått igenom vissa saker, och vågat ta steg för steg och gå vidare! Jag är inte perfekt, och det är jag så oerhört stolt över.

Inga kommentarer: