måndag, mars 24

give me my heart back.

Jag vet inte, det är så mycket som faller isär. Så många som faller isär. man försöker så mycket, att finnas där men det är svårt. mina skills är lite borta tror jag, jag vet inte vad jag ska säga.


Mitt huvud sprängs av tankar och skulle lika gärna kunna vara överkört av en lastbil,det skulle inte kunna göra mer ont.


Jag har tänkt mycket på dig idag. Och jag har insett att tiden går, men att jag står fortfarande kvar på samma ställe, trampandes, utan att ta mig framåt. Jag kan inte få vardagen att fungera. Jag kommer alltid att känna den där saknaden efter dig. Och saknad kan man leva med, det är vad jag alltid sagt. Men saknaden tar upp för mycket av mig. Jag har ingen ork till nuet längre. Kom hem....


--


Dagen har varit bra idag. Varit på stan med en utav mina närmsta vänner, och bara varit glad. Ja, jag har varit glad idag.. Den känslan är fantastisk.

4 kommentarer:

Gisan sa...

Åh så härligt att du har fått vara glad idag!!! Det värmer i mitt hjärta. Du förtjänar att få vara glad så mycket, mycket mer. Stora kramar...

Anonym sa...

hej tjejen !

ja jag hörde att du var på stan och fikade...är det du som tog bilderna..hur går det med kameran har du hittat nåt fodral...vi kommer inte iväg förrn i morgon..har du påsklov den här veckan ?

kram från britten

Gisan sa...

Godmorgon-kramar...

Gisan sa...

Jag hoppas att helgen kommer ge dig en hel del ljusglimtar. Både i form av sol och ljusglimtar att samla på inombords. Kramar...